C-Vision Help Desk
HIBABEJELENTŐ rendszer
felhasználói leírás

A Hibabejelentő rendszer lehetőséget biztosít egy webes felületen keresztül videokonferencia berendezések, eszközök, valamint audio-video,-vizuáltechnikai eszközök meghibásodásainak bejelentésére, a bejelentett hiba státuszának (nyitott,lezárt) folyamatos követésére.

A rendszer használatának folyamata

1 Bejelentkezési adatok megkérése a (support@c-vision.hu) e-mai címre küldött levélben.
2 A kapott adatokkal a weblapon a HELP DESK linkre kattintva belépés a rendszerbe.
3
„Új hibajegy nyitása” linkre kattintás,
vagy a már régebben bejelentett hiba esetés a „ Hibajegy státusz ellenőrzése” linkre kattintás..
4 E-mailben a hibajegy ID számának megkapása, az e-mailben kapott linkre kattintva hibajegy megnyitása.
5 Megjegyzés,kiegészítés írása,ha kell.

A rendszer leírása

A szoftvert a felhasználók a C-Vision honlapjáról két linken keresztül érhetik el, mind a két link ugyan arra a bejelentkező oldalra mutat:

http://www.c-vision.hu/helpdesklogin/

Az elő bejelentkezéshez a cégnek egy levelet kell írni a support@c-vision.hu e-mail címre, melyben megkéri a bejelentkezési adatokat. A C-Vision az adatokat válaszlevélben küldi.

Bejelentkezés a rendszerbe



Sikeres belépés után a felhasználó a HIBABEJELENTŐ oldalára jut, ahol a hibát be tudja jelenteni, illetve a már bejelentett hiba státuszát nyomon tudja követni.



Új hibajegy nyitása

A linkre történő kattintás után a hiba bejelentése a felkínált űrlap kitöltésével lehet, a piros csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.



A „Küldés” gombra kattintva a hiba bejelentése megtörténik. A „Törlés” gombra kattintva a bevitt adatok törlődnek az űrlapon.
A hibajegy elküldése után az ügyfél értesítést kap.
A levélben szerepel a hibajegy ID száma is, ami a további a hiba státuszának ellenőrzéséhez szükséges.

Ügyfél által kapott levél



HIBAJEGY státusz ellenőrzése

A hibajegy státuszát az ügyfél a levélben kapott linkre való kattintás után, vagy a „HIBAJEGY státusz ellenőrzése” linkre kattintva tudja ellenőrizni az e-mail cím és a kapott ID szám beírása után a „Mehet” gombra kattintva.




A hibajegy számára kattintva az alábbi lapra jut az ügyfél, itt új észrevételt is fűzhet a bejelentett hibához, melyről e-mailben értesül a Hepl Desk rendszer menedzsment személyei is.



Amennyiben a hibajegy használatával, vagy a leírással kapcsolatban észrevétele van, kérem jelezze az support@c-vision.hu e-mail címre.